Aller au contenu
blusteel Blusteel
blusteel
Ajouter l'application web
Voir
Appareil non identifié
Votre appareil n'a pas pu être identifié. L'application web Blusteel est installable sur iPhone, iPad, Android, Mac (via Chrome) et Windows (via Chrome). Contactez le support si vous avez besoin d'aide pour ajouter l'application web Blusteel.

The revenant [Manta Lab Exclusive #02]

Derek
 Share

Messages recommandés

(modifié)

Image non officielle (il s'agit de 3 échantillons, il n'y aura qu'une seule version de retenue) pour teaser un peu ce fameux leather slip, ça fait déjà envie:

revenant.png

Modifié par anae31
  • J'aime 5

(modifié)

Dear our customers,

Today, we proudly present the first Leather Slip made by Manta Lab. We have mentioned about making a video to show leather slip to our customers but due to a technical difficulty, we couldn't make the video we wanted in short period of time. We are truly sorry for this. Instead, we have prepared a batch of photos to highlight our leather slip edition.

Borrowing from our website, please look below for the description of the Revenant leather slip edition.

"The first premium leather slip made by Manta Lab. This special edition is made out of high quality faux leather which changes color with application of heating to the surface. The Pyrography creates great debossing effect to the original artworks of "The Revenant". All leather slips have been assembled by skilled leather craftsmen. Multiple stitching on the spine of the slip to give extra details. Velvet covered inside for a subtle finish."

We had options to make the leather slip more luxurious but we wanted to stick to the theme of the movie and apply more weathered and rustic feel to the leather. As a result, we are quite happy with the sample we've received from the leather shop.

Since this is the first time our company introducing a product with new material, we have been getting enormous amount of inquiries and requests both locally and internationally. In order to fulfill the demand, we have decided to change the ratio of our total print run as below.

Leather Slips -> 800 Copies 
Full Slips -> 500 Copies 
Lenticular Slips -> 400 Copies.

We were very excited to see the sample come to our office and we hope that our customers feel the same way. As we always say, real products are much better than pictures. Also, with the other editions, we have put a lot of time and effort into making them. We hope our customers can support the other editions of this release as well.

Thank you very much for our customers for viewing our post and we hope to see you at our pre-order (8PM, August 5th, 2016, HKT, UTC+8).

Best regards,
Manta Lab

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg9.jpg10.jpg

Modifié par Martinouchou
  • J'aime 12

(modifié)

Bravo à Manta pour l'originalité,ça va être très chaud pour le chopper je le crains,il est sûr que l'immense majorité voudra ce leather 

La bonne nouvelle c'est d'avoir monté la quantité à 800

Je Le veux à tout prix

Modifié par Derek
  • J'aime 2

il y a 5 minutes, Tchalla a dit :

MAGNIFIQUE :love:

Il faudra être à l'heure car une fois OOS, il ne risque pas de "revenir" :ninja: :porte:

Et sur Ebay, la version Leather risque d'être à un prix fou.

Bon bah je reviens, j'essaye de vendre quelques boyaux et un rein pour tenter le one-click... Si je reviens pas bah ... L'opération aura été un échec :D

Blague à part le leather est vachement chouette. Je le prendrais bien avec le fullslip. Mais niveau tarif sa picote

il y a 3 minutes, angeldelamuerte a dit :

Bizarre sur le site la numeortation est de 1000 pour le leather, 1200 pour le full et 1300 pour le le,ti, ils ont revu le nombre de copie à labaisse ?

Ca a monté pour le leather et baissé pour le full et lenti ;) Mais ils ont pas encore mis à jour sur leur site