Aller au contenu
blusteel Blusteel
blusteel
Ajouter l'application web
Voir
Appareil non identifié
Votre appareil n'a pas pu être identifié. L'application web Blusteel est installable sur iPhone, iPad, Android, Mac (via Chrome) et Windows (via Chrome). Contactez le support si vous avez besoin d'aide pour ajouter l'application web Blusteel.

Edge of Tomorrow (2D+3D) [Nova Choice #02]

anae31
 Share

Messages recommandés

• 1 mois plus tard...

Maj sur facebook =

Dear International Customers,

Today we want to advise you of our Nova Choice Collection #2 titled Edge of Tomorrow.

Many customers previously asked if we were going to be able to release edge of tomorrow with a Lenticular Slip.

At that time the publisher rejected our request for approval of a lenticular edition and just approved the Quarterslip version only.

Now after a long discussion with the Publisher they have agreed upon a Lenticular Release in 2015.

Please stay tuned for detail information about the Lenticular Edition of Edge of Tomorrow.

We will soon be posting the date/time for the pre-order as well as the price and any other relevent information.

we look forward to servicing you with wonderful releases in 2015 !

Your Nova Team.

Lien pour le GIF lenticulaire =

http://i.imgur.com/exK06qw.gif

• J'aime 1

Infos Facebook =

Dear international customers

Today we would like to announce the upcoming version of edge of tomorrow, Nova Choice Collection #2, which will be released on January 26th.

please check the detail pre-order info below.

Pre-order date/time: 22nd Jan, 2015 23:00 (Korea time)
Release date: 26th Jan, 2015
Price:
A. 1/4 slip edition : 34.99$ - 50 copy
B. Lenticular edition : 36.99$ 550 copy
C. Double package (1/4 + lenticular) : 64.99$ for only 150 copy (Not same number)

Please check the detail package shot & converted pre-order time table for your country.

Best regards
NOVAMEDIA.

Tableau Horaire : https://www.facebook.com/NOVAMEDIA/photos/pcb.542178582552585/542178169219293/?type=1&theater

Paris 15H

• J'aime 5

(modifié)

spamafaute.gif heu non non j' ai pas craqué ...... c'est bon hein! ils nous enmerde a re-sortir des éditions.... 

:blush: bon oui je suis faible en fait je crois....j' ai pris le Lenti...  :D

Modifié par benoit
  • J'aime 5

spamafaute.gif heu non non j' ai pas craqué ...... c'est bon hein! ils nous enmerde a re-sortir des éditions.... 

:blush: bon oui je suis faible en fait je crois....j' ai pris le Lenti...  :D

Irrécupérable.

Au fait, je viens d'avoir le ministère du commerce extèrieur coréen qui me prévient que grâce à toi leur balance commerciale a atteint son record historique, ils comptent sur toi pour maintenir la cadence en 2015. :lol:

• J'aime 5

• 6 mois plus tard...
  • scaz a changé le titre en Edge of Tomorrow (2D+3D) [Novamedia Choice #02]
  • scaz a changé le titre en Edge of Tomorrow (2D+3D) [Nova Choice #02]