Aller au contenu
blusteel Blusteel
blusteel
Ajouter l'application web
Voir
Appareil non identifié
Votre appareil n'a pas pu être identifié. L'application web Blusteel est installable sur iPhone, iPad, Android, Mac (via Chrome) et Windows (via Chrome). Contactez le support si vous avez besoin d'aide pour ajouter l'application web Blusteel.

The Wolf of Wall Street [FilmArena Collection #70]

benoit
 Share

Messages recommandés

Citation

FAC # 70 The Wolf of Wall Street FullSlip (Loyalty GIFT) includes:

- Exclusive FullSlip
- WEA exclusive SteelBook
- Special Collector's Cards
- Character Collector's Cards
- Collector's booklet
- Numbered collectible card and numbered hologram.

This product is not intended for sale. It is conceived as a gift for collectors of FAC editions, who own completely all of previous FAC SteelBook editions, from FAC #1 to FAC #69, including all Hardboxes, all Maniacs Collector's Boxes and all FAC unnumbered editions. A Collector who qualifies, gets FAC #70 THE WOLF OF WALL STREET for free.

In order to get this FAC #70 THE WOLF OF WALL STREET edition as a gift, you have to own either numbered or unnumbered edition FAC # 1 AS ABOVE SO BELOW.

In order to obtain this FAC #70 THE WOLF OF WALL STREET edition as a gift, you need to make a video of your complete FAC collection until 30th June 2017. In the video must be clearly visible who records the video, to what date is video recorded and the camera must visibly capture all holograms on FAC editions. Unnumbered editions can be just shown, as they do not contain holograms. A Collector may comment his collection during recording video.

Recorded videos are intended only for FA team, to assess who is entitled to receive FAC #70 THE WOLF OF WALL STREET edition. Any further publication of these videos is only possible with the consent of the author. Recorded videos or links to videos please send to info@filmarena.cz

This action is voluntary. A Collector who owns all the previous FAC editions is not required to attend this event.

Additional note: In order to get this FAC #70 THE WOLF OF WALL STREET edition as a gift, it is not necessary to own FAC edition CLOSELY WATCHED TRAINS, as this edition does not include a SteelBook.

In case that the limitation of this edition does not cover all applicants, will decide the order of received emails with video.

http://www.filmarena-eng.com/blu-ray-the-wolf-of-wall-street-fullslip-loyalty-gift-steelbook-limited-collectors-edition-numbered

Listé à 9999czk (380€) seulement. :higreen:

• J'aime 1

Il y a 4 heures, magik a dit :

This product is not intended for sale. It is conceived as a gift for collectors of FAC editions, who own completely all of previous FAC SteelBook editions, from FAC #1 to FAC #69, including all Hardboxes, all Maniacs Collector's Boxes and all FAC unnumbered editions. A Collector who qualifies, gets FAC #70 THE WOLF OF WALL STREET for free.

In order to get this FAC #70 THE WOLF OF WALL STREET edition as a gift, you have to own either numbered or unnumbered edition FAC # 1 AS ABOVE SO BELOW.

@Dark Vador il va lui en manquer 2 maintenant...

Et en plus il l'aurai eu gratuitement :wahou:

• J'aime 3

• 2 mois plus tard...
  • 2 semaines plus tard...
  • 1 mois plus tard...
Il y a 2 heures, pok3go a dit :

le hasard fait bien le choses, il y a eu des réceptions aujourd’hui hehe

19388469_1928104404141597_5569316016487524509_o.jpg

Je me demande bien qui Alex a soudoyé pour réussir à l'avoir, car il est loin d'avoir toutes les éditions. :rolleyes:

• J'aime 1

il y a 2 minutes, magik a dit :

Je me demande bien qui Alex a soudoyé pour réussir à l'avoir, car il est loin d'avoir toutes les éditions. :rolleyes:

Clairment et le prix qu'il a paye .

il a toujours des putains d'éditions entre ces mains ...

il y a 5 minutes, pok3go a dit :

il a toujours des putains d'éditions entre ces mains ...

Faut dire qu'avec son business autour des steelbooks, il brasse pas mal de pognon. Bon après je critique pas, j'en ai moi-même profité pour trouver certaines pièces rares.

• J'aime 1

il y a 1 minute, magik a dit :

Faut dire qu'avec son business autour des steelbooks, il brasse pas mal de pognon. Bon après je critique pas, j'en ai moi-même profité pour trouver certaines pièces rares.

Le mec est sympa mais j'aime pas le principe .

mais pourquoi se priver si il y a une demande 

• 3 mois plus tard...

J'ai osé enchérir au départ de l'annonce quelques euros :D

Me suis enfuis le lendemain quand j'ai vu a combien il était passé lol.

• J'aime 1